среда, 14 ноября 2018 г.

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИМИ ДОСЛІДЖЕННЯМИ ВСТАНОВЛЕНО, ЩО ЗАВДЯКИ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В ДИТИНИ ДОСИТЬ ЛЕГКО ФОРМУЮТЬСЯ ВМІННЯ ОРІЄНТУВАТИСЯ В НАВКОЛИШНІЙ ДІЙСНОСТІ, ІНТЕЛЕКТУАЛЬНІ Й ПРАКТИЧНІ ДІЇ, РОЗВИВАЮТЬСЯ МИСЛЕННЄВІ ПРОЦЕСИ.
ДІТИ НАШОЇ ГРУПИ ДУЖЕ ПОЛЮБЛЯЮТЬ ПОШУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКУ ДІЯЛЬНІСТЬ, РАЗОМ МИ ДОСЛІДЖУВАЛИ ПІСОК (ЧОМУ НЕ ЛІПИТЬСЯ, ЧИ НАВПАКИ-ЧОМУ МОЖЕМО ЛІПИТИ), ЗЕМЛЮ, ГЛИНУ, ВОДА-РОЗЧИННИК І БАГАТО ІНШИХ ЦІКАВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ. ДІТИ ЛЮБЛЯТЬ УСЕ ТАЄМНИЧЕ, ЗАГАДКОВЕ, НЕЗВИЧНЕ, І ТОМУ ЗАЛЮБКИ ДОСЛІДЖУЮТЬ, РОЗГАДУЮТЬ ЗАГАДКИ ПРИРОДИ РАЗОМ З НАМИ - ДОРОСЛИМИ.
СЬОГОДНІ МИ ДОСЛІДЖУВАЛИ, ЯК РОСЛИНА "П Є" ВОДУ. ДЛЯ ЦЬОГО НАМ ЗНАДОБИЛИСЯ ЛИСТЯ ПЕКІНСЬКОЇ КАПУСТИ, ХАРЧОВИЙ БАРВНИК, ГАРЯЧА ВОДА, СКЛЯНА ЄМКІСТЬ. НА НІЧ ПОМІСТИЛИ ЛИСТКИ У ЗАБАРВЛЕНУ ВОДУ, А НА РАНОК ПОБАЧИЛИ ЗАБАРВЛЕНЕ ЛИСТЯ.




СТЕБЛО РОСЛИНИ МАЄ ПРОВІДНІ ТРУБОЧКИ (КАПІЛЯРИ) ЯКИМИ " ФАРБА" ПІДНІМАЄТЬСЯ ДО КВІТКИ ТА ЗАБАРВЛЮЄ ЇЇ. 

Комментариев нет:

Отправить комментарий

До Всесвітнього Дня здоров'я "Зі спортом дружимо!"