среда, 24 октября 2018 г.

«Природа — величезної ваги виховний фактор, що накладає свій відбиток на весь характер педагогічного процесу. Природа як світ, в якому дитина народжується, пізнає навколишню дійсність і саму себе, полегшує виховну роботу і водночас ускладнює її, бо робить її багатшою, багатограннішою. Постійне спілкування з природою і взаємодія з нею стають істотною стороною виховного процесу, — писав В. Сухомлинський у праці «Школа і природа»,
Пізнання світу не тільки розумом, а й серцем В. Сухомлинський уважав надважливим складником розвитку особистості, проте лише у тому випадку, «коли маленька людина активно пізнає її [природу] і діє в ній
Система етико-екологічного виховання, за В. Сухомлинським, орієнтована на первісні цінності людського буття, до яких він відносив рідну землю, багатства, що зберегли і передали нам попередні покоління, не підвладна руйнації часом, але «важливо переконати з малих років людину в тому, що втрати в світі цих цінностей непоправні».

Ми, вихователі Злинського НВК, використовуємо у своїй роботі з дітьми багату спадщину В.  Сухомлинського, здійснюємо пошуково-дослідницьку діяльність, вчимо дітей мислити серед природи, пізнавати цікавий світ природи і берегти природу






КОЛЬОРОВА





ПРОГУЛЯНКА

(Вихователь Каплунова А.А.)

  « Перша дія школи – не в школі, а в природі. Саме тут – «джерело слова і розуму» В.Сухомлинський
            Щоденне спілкування з природою народжує і зміцнює у дитини безцінну якість, властиву людській особистості, – доброту. Але як же дати відчути дитині радість перших відкриттів, коли вона входить у дивний світ, що навколо неї? Як перетворити природу у могутній засіб виховання гуманних почуттів? І чи зможе дитина засвоїти причинні зв'язки між явищами, зрозуміти залежність між природними об'єктами? Виявляється, може, і найпростішим шляхом до цього є саме спостереження. А де ще  дитина може поспостерігати, як не на природі

. В. О. Сухомлинський звертався до батьків, вчителів: «...ведіть дітей в обстановку, де є і яскраві образи, і причинно-наслідкові зв'язки між явищами, де діти захоплюються, переживають почуття подиву перед красою і водночас мислять, аналізують» 







Пошуково-дослідницька діяльність

"Де поділися комахи?!"
(Вихователь Шевченко Т.В.)


Про що розказує листочок?!
(у кожного своя цікава розповідь)
Вихователь відкриває дітям віконечко у світ краси рідної природи.
 Педагогічний досвід В. О. Сухомлинського дає нам зрозуміти, що у природі до всього можна доторкнутися, багато побачити, почути чарівну музику природи. І саме педагогічно правильно організоване спостереження на лоні природи допомагає дитині вийти за межі чуттєвого пізнання. У наш час творча спадщина В. О. Сухомлинського є великим скарбом у допомозі педагогу в роботі з дітьми.


Комментариев нет:

Отправить комментарий

До Всесвітнього Дня здоров'я "Зі спортом дружимо!"